لوله بازکنی فنر زنی باز کردن گرفتگی لوله

لوله بازکنی

لوله بازکنی و علت گرفتگی لوله

واژهای لوله بازکنی فنر زنی باز کردن گرفتگی لولهبرای اکثرا ما کلمه ایی آشناست برای همه ما پیش اومده که لوله های آشپزخانه . حمام .توالت و یا پارکینگ حین استفاده گرفته باشد و دیگر اب خارج نشود در این مئاقع همه ما بدنبال حل مشکل هستیم.

دلایل مسدود شدن لوله های فاضلاب و روش های لوله بازکنی فنر زنی باز کردن گرفتگی لوله:

گرفتگی ها به نوع لوله ها بستگی دارد انواع مختلف لوله در ساختمان بکار برده میشود هرکدام را بررسی می کنیم

لوله های چدنی و گالوانیزه:

این نوع لوله ها که در ساختمان های قدمت بالای 20-25 سال دارند مورد استفاده قرار گرفته اند دراین نوع از لوله ها بدلیل نوع جنس لوله پس از مدتی استفاده لوله ها از داخل زنگ میزنند و همین امر باعث زبر شدن داخل لوله میشود و باعث گیر کردن آشغالها و رسوب زدن چربی ها داخل لوله ها میشود و بمرور زمان قطر داخل لوله کم میشود و تند تند گرفتگی پیش می آید برای باز کردن گرفتگی لوله چدن و گالوانیزه باید از نیروهای متخصص کمک بگیرید . برای لوله بازکنی فنر زنی باز کردن گرفتگی لوله در این نوع لوله نیروهای ما از فنر و پمپ تراکم اسید استفاده میکنند.

لوله های پلی اتیلین و پلیکا:

دیگر لوله های مورد استفاده در ساختمانها لوله های پلی اتیلین و پلیکا می باشد در این نوع لوله ها میزان گرفتگی لوله نسبت به لوله های چدنی و گالوانیزه کمتر میباشد.

علت گرفتگی لوله های فاضلاب از جنس پلی اتیلین و پلیکا:

نصب و اجرای غیر اصولی لوله فاضلاب شیب استاندارد لوله های فاضلاب باید حداقل 4درصد باشد یعنی به ازای هر یک متر 4 سانتی متر شیب داشته باشد. درصورت عدم رعایت شیب استاندارد چربی ها و آشغالها درون لوله میماند و به مرور زمان تبدیل به رسوب داخل لوله میشود و قطر لوله کم میشود و همین باعث کند شدن عبور اب و نهایتا گرفتگی لوله میشود

روشهای لوله بازکنی فنر زنی بازکردن گرفتگی لوله های پلی اتیلین و پلیکا:

دراین نوع از لوله ها از روشهای فنر زدن با دستگاه ژنراتور برقی و پمپ تراکم برای لوله بازکنی استفاده میشود.
لوله بازکنی فنر زنی
بازکردن انواع گرفتگی های سفت و سخت

راه های پیشگیری از گرفتگی لوله:

ابتدا برای پیش گیری از گرفتگی لوله باید در حین ساخت یا خرید ساختمان به شیب و قطر لوله مورد استفاده در ساختمان توجه فرمایید. سپس برای پیشگیری از گرفتگی لوله در اشپزخانه و روشویی ها استفاده از سیفون در قسمت پایین روشویی و سینک ضروری هست مورد دوم در لوله های آشپزخانه چون چربی زیاد استفاده میشود ماهی یک بار اب جوش با تاید یا مایع ظرفشویی را باهم مخلوط و در سینک آشپزخانه بریزید اینکار باعث میشود که چربی های باقی مانده در لوله ازبین بروند و ایجاد رسوب در لوله نشود . در لوله های توالت استفاده از فلش تانک و در لوله های حمام استفاده از توری مناسب کفشور توصیه می شود.

آموزش روش های لوله بازکنی فنر زنی :

استفاده های محلول های لوله بازکنی:در مواقعی که شدت گرفتگی لوله کم باشد یعنی اب خیلی ضعیف عبور کند توصیه میشود که از محلولهای لوله بازکنی استفاده شود در غیر صورت استفاده نکنید زیرا باعث بروز خسارت و خرابی لوله ها میشود روش دوم لوله بازکنی که بی خطر می باشد. مقداری جوش شیرین. نمک و نوشابه رو باهم در خروجی فاضلاب بریزید و سپس بوسیله ی یک پارچه محکم خروجی فاضلاب رو مسدود کنید انبساط گاز تولیدی مواد باعث وارد شدن فشار به لوله و باز شدن گرفتگی میشود.البته این روش ها برای گرفتگی های جزِیی میباشد در صورتی گرفتگی لوله با این روش ها برطرف نشد باید با شرکتهای لوله بازکنی تماس بگیرید. خدمات تاسیساتی کیهان یکی از این شرکتهای لوله بازکنی می باشدکه با بهترین ابزار و ماشین آلات بروز و غریب بر 20 سال سابقه در زمینه لوله بازکنی . تخلیه چاه . و خدمات تاسیساتی سعی در برطرف کردن مشکلات شما را دارد. سایر خدمات فنی کیهان تخلیه چاه و لایروبی چاه . سپتینک و منهول حفر چاه و ترمیم ریزش چاه تشخیص ترکیدگی لوله و ترمیم تعویض کاشی و سرامیک نصب توالت فرنگی و تعویض کاسه توالت بهترین تبلیغ رضایت مشتری میباشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید!